سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های پارسی یار

مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اِرْحَمْنى
ذق یا علی !در آتش گرفت، چادر سوخت، در شکست…

خاک چادر مادر میکشد به سر
دست و پهلو که شکسته نیست... صورتی سوخته نیست

مادری پشت در است
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَدْخُلُوا بُیُوتَ النَّبِیِّ إِلاَّ أَنْ یُؤْذَنَ لَکُمْ

یا نوراً کل نور
خانه ای شدی برای جوانه ی بهار

دستی به روی خاک کشیدم
ناله ی استخوان هایی که حالا با خاک یکسان بودند...

رباعی ولادت حضرت زینب س
دخت خلف حیدر کرار تویی/ الگوی زنان در صف پیکار تویی

یک نفس عمیق
از نردبان که بالا برود میشود پرید بال میدهند بام پرواز همیشه هست


دفتر شعر شهدا

دفتر شعر اهل بیت(ع)

دفتر شعر دل

آلبوم عکس خون شهدا

بسم رب الزهرا

 

من مرغ بال و پرشکسته 

تو چون کبوتر، مهربانی 

من حسرت پرواز دارم

امّا تو مثل آسمانی

 

کنج قفس زخمی و رنجور

چشمان من بر دست هایت

درب قفس را باز کن تا...

من پر بگیرم در هوایت

 

امشب بیا و مهربان باش

با اشک چشمانِ ترِ من

اصلا بیا از پشت میله

دستی بکش روی سر من

 

میل شهادت ، شوق پرواز

خورده گِره با تار و پودم

سوی قفس کن یک نگاهی

تا پر کشد کلّ وجودم

خون شهدا  28-2-94

 




 
بروزرسانی مطلب: یکشنبه 94/2/27 8:0 عصر
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است . مثل آسمان - خون شهدا